صد سال زندگی؟

نقل می کنن که: یارو رفت پیش حکیم الحکما که چه کنم که صد سال عمر کنم.

دکتره پرسید: اهل آلکوهولیجات که نیستی؟ 

فرمود: استغفرا... 

- سر و دلت که اینور و اونور نمی پره؟

+ لا اله الا ا...

- مسافرتهای دور و دراز به جاهای بلاخبز که نمیری؟

+ خیر عزیز

- ....

+ ابدا

- ....

+ بلا به دور

....


بعد این همه دکتر بلند شد بهش گفت: آخه بی پدر، صد سال عمر میخوای که چه غلطی باهاش بکنی؟؟؟


نتیجه اخلاقی: ندارد

نتیجه منطقی: ندارد

* اصولا همیشه از حرفهای بچه مثبتانه ای که نتیجه گیری ازش میشه، متنفرم.

میل کردن شکر در جی میل

تا بحال صدها بار شده که بعد از زدن دکمه ارسال ایمیل بزرگترین آرزوم وجود یه گزینه شکرخوری برای برگردوندن ایمیل بوده. خوشبختانه در جیمیل همچین خاصیتی وجود داره برای فعال کردنش لازمه مسیر زیر رو دنبال کنین:

Setting ---> Labs

بعد از اون در باکس کوچیک جستجو عبارت undo send رو جستجو کنین. بعد از پیدا شدن اون رو Enable کنین. از این به بعد بعد از ارسال هر ایمیل سی ثانیه فرصت دارین که پشیمون بشین و از ارسال ایمیل جلوگیری کنین البته اگه عملیات دیگه ای رو قبل از این سی ثانیه انجام نداده باشین.

در عمل این گزینه ایمیلی رو از نیمه راه برنمیگردونه بلکه ارسال هر ایمیلی رو به تاخیر میندازه تا فرصتی برای پشیمونی ایجاد بشه.


پ.ن. کاشکی این زبون صاحبمرده هم یه همچین دکمه "شکر خوردم"ی داشت که بعضی وقتا مجبور به شکرخوری نمیشدم

من و انکار شراب؟

جواب آزمایشات تست به اصطلاح سلامتم اومده. خیلیاش رو که نمی فهمم چی هستن. راستش چون بین حدود نرمال هستن خیلی هم واسم مهم نیست چی هستن. اما یکی از موارد آنرمال خیلی تو ذوق میزنه: Fatty infiltration liver

معنیش گمونم اینه که دم زدنها به خمره باید تعطیل بشه وگرنه هر چی دیدم از چشم خودم دیدم.


توبه کردم که دگر می نخورم در همه عمر           به جز از امشب و فردا شب و شبهای دگر


بعدا نوشت: عنوان پست از پی نوشت عنوان وبلاگ یکی از دوستان عزیز در فضای سایبری سرقت شد، وگرنه مارو  چه به انتخاب عنوان شاعرانه، اونم از نوع حافظانه اش.

افت و خیز

دیگه ظرفیت خوشحالی و ضدحال پشت سرهم رو ندارم. روزای خیلی گندی رو پشت سر گذاشتیم که با اختلاف چند ساعت برنامه ریزیهایی که واسه ده ساله آینده مون میکردیم به یه تصمیم آقایون دود میشد میرفت هوا. 

"سریعا برو خونه بگیر. قرارداد خونه تهران تموم شده؟ تمدیدی نکنی ها!" 

"آقا پس این خونه گرفتن چی شد؟ بجنب دیگه! از دیروز تا حالا خونه پیدا نکردی؟" 

و روز سوم یه ایمیل کله سحر، ساعت شش میاد که "آقا خونه نگیر تا خبرت کنم" و ده ها اتفاق از این دست باعث شده چوب خط تحمل فراز و نشیبم پر بشه.

نیاز شدیدی به یه جای خلوت واسه یه کم هوار زدن و تخلیه انرژی دارم


پ.ن. از این ماموریت که برگردم یه توفان تو شرکت به پا می کنم... فکر کنم تبعاتش خودم رو هم بیخانمان کنه.

اندر فواید ماه مبارک

تا حالا به قبرهای قدیمی دقت کردین؟ تاریخها همه به قمری نوشته میشدن. نمی دونم چرا تعداد متوفیان در ماه شوال زیاد هستن؟!